Известие

Collapse
No announcement yet.

Блокирал скоростен лост на 1ва скорост-от какво?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
    Другия вариант е ако му трябва колата да вземе пищов за горещ въздух, да си направи коридорче към жилата дето са им маншоните, да ги оголи и да топли.....и да се надява да не е много "овлажнено" там......ако не стане доброволно, може да пробва с гореща вода, но ще му трябва голямо количество, но това е рисков експеримент ако не разполага с голямо количество, щото ако и тогава не се размрази, след това всичко ще замръзне пак и найстина само пролетта ще е решение......абе не е удачен тоя вариант, но при отчаяни обстооятелства и спешна нужда от кола може и да стане......
    Аре недей щото като се размръзне водата ще влезе навътре в жилата и става страшно точно след 5 минути даже на минус 10-15 може и да не успее да изключи от първа
    0888 232 484 - Бобо Extreme Service
    sigpic
    Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
    Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

    Comment


    • #17
      Е да, споменах че не е особенно удачно, въпроса е ако просто трябва да я мръдне някъде за малко.....
      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
        И трябва да държи съединителя постояно натиснат в продължение на не се знае колко време.
        еми ще държи,къде ще ходи
        моята беше като ледено кубче,от покрива капят едни води и имах една педя лед на предния прозорец,едвам съм го махал.Запалих я направих вътре да е като в сауна и постепенно леда отвън взе да пада/с малка помощ от моя страна/ На таблото ми показваше външна температура -6 градуса... такаче предполагам ако поработи и неговата повечко ще се стоплят жилата и ще се размърдат ако там е проблема.Не съм обръщал внимание от къде минават,но ако минават околу изпускателна система ще е още по-лесно за размръзване
        Аlfa156 1.8TS 2000

        Comment


        • #19
          E не е ли по-лесно да се откачат жилата и да се освободи от скорост, после като се стопли и се размрази тогава да се прави каквото и да било. Щото така на съединилтел, колко мислиш ще изкара лагерпомпата след тази интервенция, скъсява и се доста живота.
          Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
          Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
          Горе главата, нищо че е празна...

          Comment


          • #20
            Вместо на съединител,може да вдигне едната гума на трупче

            Comment


            • #21
              И двата горни варианти са възможни, последния е най лесен......
              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от Георги Живков Покажи съобщение
                Вместо на съединител,може да вдигне едната гума на трупче
                добра идея!
                Аlfa156 1.8TS 2000

                Comment


                • #23
                  Това ставаше на старата ми Марея. Просто си тръгвах на първа и след 100-200 метра се оправяха. Не знам, в движение явно по-лесно се размразяват тия жила или квото там й е.
                  2014: Deutschland über alles

                  Comment


                  • #24
                    Аз имах такъв подобен проблем но при мен не искаше да включва на 1 скорост.Проблемът беше,отскочило камъче, което беше попаднала точно някъде между жилата и пречеше!!!Така че най вероятно ще да е нещо попаднало в тази област..Така става като нямаш кора под двигателя!
                    Американски форум: Питаш нещо и ти отговарят;
                    Руски форум: Питаш нещо и теб те питат;
                    Български форум: Питаш нещо и всички ти обясняват колко си тъп.

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от nikolaaaay Покажи съобщение
                      Това ставаше на старата ми Марея. Просто си тръгвах на първа и след 100-200 метра се оправяха. Не знам, в движение явно по-лесно се размразяват тия жила или квото там й е.
                      Има логика ако приемем че затоплен въздух от двигателя преминава край жилата по време на движение.
                      С това плащам 2 лв и качвам с още 1
                      Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
                      sprint tropheo
                      155/1.8
                      156/2.0 Selespeed

                      Comment


                      • #26
                        решението

                        Здравейте, първо да ви благодаря на всички че се отзовахте и за съветите – определено ми бяхте от полза.
                        Така, да опиша решението на проблема – съботна утрин, 30 санта сняг и продължава да навява, -8 градуса навън. Изчетох първо де що имаше съвети по темата и излязох пред колата, обикалям и го мъдря. Преди да я запаля, пак леко опитах да изключа лоста от 1ва – блокирал и не мърда. Тъй като на oem съвета беше на 1во време най-лесно изпълним, отскочих отсреща до ОМВ Мир и си купих за 12 лв един спрей против замръзване (специално за автомобили пишеше), оранжев на външен вид, „йо-йо нещо си”. Запалих колата с натиснат съединител, разкопчах обвивката на скоростния лост (при мен е с копче) и използвайки удължителя на спрея пръсках в основата на лоста. Признавам, бая изпръсках и намокрих вътре. Така колата поработи 2-3 мин (за сравнение, миналата вечер, когато открих проблема, със сигурност я държах запалена 2 пъти повече време, но тогава не пожела да откачи, въпреки че температурата на двг мина 50 градуса а отвън пак беше -. Мръднах я около метър напред да пробвам, както си беше студена, стрелката за температурата не беше отлепила грам, и като понечих да върна от скорост – от 2-3 опит ОТПУСНА! При това отпусна лениво, с едно типично едва доловимо „изстъргване”, или „изхрущяване” в основата на лоста – звук, като когато теглите шейна по сняг, как хруска (но по-лек). Карах я 10на километра, никакви проблеми нямаше с превключването на скоростите, нито звук да има странен. Тая сутрин пак я припалих – никакъв проблем, превключва си нормално.
                        Та според мен рецептата на oem бе най-успешна. Да отбележа, че нямаше как да я вдигна и гледам отдолу – лек наклон, сняг отвсякъде около колата, видно от снимката, не можеш да я мръднеш. Вихрушка ти казвам, не можеш и прав да стоиш около нея...Да държиш постоянно на съединител също не е работа – при минус 8 и виелица, и двигател и купе мнооооооого бавно загряват, че да се надявам и жилата да отпуснат. Но се спасих от много разправии, щото кроях планове къде да я карам на топло и да диря топъл пищов да я греем отдолу. То и неизчистени улици, на 1ва скорост да караш в тея коловози пак не е гот...
                        Да отбележа нещо друго – забелязах, че дори с нови гуми отзад, задницата е лека-като понечих да изляза от един коловоз, карах с 5км/ч, задницата тръгна да ме изпреварва J Никога не съм имал проблеми със задното окачване, не съм имал усукване, „изчепване” или занасяне в завой в сухо време. Това ме води на мисълта че са си я конструирали таквава да е лека отзад. Напълних резервоара до горе и май малко по-добре се държи.
                        Пак ви благодаря и дано мога и аз да съм ви полезен J
                        P.S. Да знаете че джипче Тойота Рав 4 не може да дърпа 156 - 2 часа ме дърпа едно аверче, отпред, отзад, някак на магия стана накрая
                        Attached Files
                        Alfa 156 2.0 - ех,
                        Lancia Z 2.0i 147hp - ex,
                        Lancia Y 1.4LX 80hp -ex
                        Още италианки би било мазохизъм и горене пари на клада.

                        Comment


                        • #27
                          Радвам се за теб колега,че си се оправил без много мъки

                          да на отварям нова тема да питам направо тука: откакто стана студ вънка,започнаха да ми се заклещват копчетата на вратите/предните/ като го натисна и не се връща,или с ключа го дърпам или с едно специфично движение,но не всеки път се получава с него.Та този проблем има ли го някой освен мен и има ли начин да го отстраня? намазах копчето с една мания в една тубичка си бях взел за ключалки,уж да не замръсват,но пак е така...
                          и миналата зима го имаше и тази пак...
                          Аlfa156 1.8TS 2000

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от adv_petrov Покажи съобщение
                            Здравейте, първо да ви благодаря на всички че се отзовахте и за съветите – определено ми бяхте от полза.
                            Така, да опиша решението на проблема – съботна утрин, 30 санта сняг и продължава да навява, -8 градуса навън. Изчетох първо де що имаше съвети по темата и излязох пред колата, обикалям и го мъдря. Преди да я запаля, пак леко опитах да изключа лоста от 1ва – блокирал и не мърда. Тъй като на oem съвета беше на 1во време най-лесно изпълним, отскочих отсреща до ОМВ Мир и си купих за 12 лв един спрей против замръзване (специално за автомобили пишеше), оранжев на външен вид, „йо-йо нещо си”. Запалих колата с натиснат съединител, разкопчах обвивката на скоростния лост (при мен е с копче) и използвайки удължителя на спрея пръсках в основата на лоста. Признавам, бая изпръсках и намокрих вътре. Така колата поработи 2-3 мин (за сравнение, миналата вечер, когато открих проблема, със сигурност я държах запалена 2 пъти повече време, но тогава не пожела да откачи, въпреки че температурата на двг мина 50 градуса а отвън пак беше -. Мръднах я около метър напред да пробвам, както си беше студена, стрелката за температурата не беше отлепила грам, и като понечих да върна от скорост – от 2-3 опит ОТПУСНА! При това отпусна лениво, с едно типично едва доловимо „изстъргване”, или „изхрущяване” в основата на лоста – звук, като когато теглите шейна по сняг, как хруска (но по-лек). Карах я 10на километра, никакви проблеми нямаше с превключването на скоростите, нито звук да има странен. Тая сутрин пак я припалих – никакъв проблем, превключва си нормално.
                            Та според мен рецептата на oem бе най-успешна. Да отбележа, че нямаше как да я вдигна и гледам отдолу – лек наклон, сняг отвсякъде около колата, видно от снимката, не можеш да я мръднеш. Вихрушка ти казвам, не можеш и прав да стоиш около нея...Да държиш постоянно на съединител също не е работа – при минус 8 и виелица, и двигател и купе мнооооооого бавно загряват, че да се надявам и жилата да отпуснат. Но се спасих от много разправии, щото кроях планове къде да я карам на топло и да диря топъл пищов да я греем отдолу. То и неизчистени улици, на 1ва скорост да караш в тея коловози пак не е гот...
                            Да отбележа нещо друго – забелязах, че дори с нови гуми отзад, задницата е лека-като понечих да изляза от един коловоз, карах с 5км/ч, задницата тръгна да ме изпреварва J Никога не съм имал проблеми със задното окачване, не съм имал усукване, „изчепване” или занасяне в завой в сухо време. Това ме води на мисълта че са си я конструирали таквава да е лека отзад. Напълних резервоара до горе и май малко по-добре се държи.
                            Пак ви благодаря и дано мога и аз да съм ви полезен J
                            P.S. Да знаете че джипче Тойота Рав 4 не може да дърпа 156 - 2 часа ме дърпа едно аверче, отпред, отзад, някак на магия стана накрая
                            Сега след като си измил механизма с неправилния спрей си купи спрей с графитна смазка или направо графитна грес. Но първо със графитен спрей напръскай за да слезе долу под ябълката чак тая смазка и после с графитната грес омазваш обилно ябълката и затваряш. И повече няма да имаш грижи.
                            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                            Comment


                            • #29
                              за спрея

                              Ще го сторя, само да питам къде да търся графитен спрей и графитна смазка, щото по бензиностанциите явно не са точно такива (а и в студа и неизчистените ни улици е малко кофти да се обикаля)? Търговска Верига дето ги продава има ли?
                              Alfa 156 2.0 - ех,
                              Lancia Z 2.0i 147hp - ex,
                              Lancia Y 1.4LX 80hp -ex
                              Още италианки би било мазохизъм и горене пари на клада.

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от adv_petrov Покажи съобщение
                                Ще го сторя, само да питам къде да търся графитен спрей и графитна смазка, щото по бензиностанциите явно не са точно такива (а и в студа и неизчистените ни улици е малко кофти да се обикаля)? Търговска Верига дето ги продава има ли?
                                Графитен спрей в Практикер има на Нигрин като има изобразени две зъбни колела на флакона, а графитна грес във всеки магазин за авточасти. Ако не те разберат под това има им искай грес за карета Тя е графитна Аз целия си механизъм на скорости и кормило където има каренца, абълки всичко съм омазал с тази грес. Няма измиване това нещо. Не изсъхва дълго с времето и винаги седи адски мазно. С такава грес пълня и шарнирните болтове на носачите. Когато купувам нови носачи първо им махам маншончето на болта да видя на производителя свидило ли му е грес. Ако да, то добавям още.

                                И да допълня за повече яснота на опаковките и на двете пише MoS2 (молибденов дисулфид)

                                За механизма за скоростите още може да ползваш и тефлонова грес. Тя е бяла на цвят и специално за тефлони и пласмаси какъвто е механизма там, но от къде да купиш незнам. Аз неможах да намеря.
                                Last edited by oem; d.m.y г., 14:41.
                                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                                Comment

                                Working...
                                X